My Pride

My Pride
เราภูมิใจที่มีส่วนในการขุดค้นเงินเหรียญต่างๆ ที่มีพระรูปของพระบาทสมเด็จพระเจ้าอยู่หัวขึ้นมาจากใต้พื้นดินเพื่อให้พ้นจากการเหยียบย่ำไปมาของผู้คน แม้เป็นงานไม่ยิ่งใหญ่ แต่ความภูมิใจติดตัวเราตลอดไป........ My searching is not just a hunting treasure covered underneath, but I’m also proudly searching for Thai coins with the portrait of His Majesty the King on one side. His Majesty the King is regarded as the highest respectful institution of Thailand. The coins should not be underground so that the people step on them. They should be recovered. Even my work is just a small job, I’m proud to retrieve them from dirt.

Collection Exchange

Collection Exchange
หากท่านใดสนใจและต้องการแลกเปลี่ยนสิ่งของสะสมและวัตถุมงคลซึ่งพบมาจากการ detecting ตามสถานที่ต่างๆ ที่อยู่บนหน้านี้กับของของท่านกรุณาติดต่อสอบถามพูดคุยได้ที่ "ลุงวรรณ" ksuwan@gmail.com และหากท่านมีของสะสมอยากแลกเปลี่ยนกับท่านอื่น "ลุงวรรณ" ยินดีเป็นสื่อกลางให้......................If you are true antique lovers, collectors and would like to get some of these artifacts to put into your collection, please contact Mr. Suwan at ksuwan@gmail.com

16 Nov 2007

My CZ-20's Journey (2)



โชคดีที่คุณคีธหาใบรับประกันของเครื่องผมได้และสแกนส่งเมล์ไปให้บริษัทฯ บริษัทตอบกลับมาว่าขอให้ส่งค่าธรรมเนียมการซ่อมไปอีก 25 ดอลลาร์โดยผ่านบัญชี Universal Alliance ซึ่งคุณคีธได้ออกเงินไปก่อนและแจ้งให้ผมทราบค่าใช่จ่ายต่างๆ

Fortunately, Keith helped me to send the scanned copy of warranty to the factory. The company received it and later replied Keith and asked him to send $25.00 USD processing fee through Universal Alliance account. Thanks Keith, he did.

From: Fisher Labs Customer Service [mailto:service@fisherlab.com]
Sent: Wednesday, November 07, 2007 12:39 AM
To: turbo
Cc: ksuwan@gmail.com
Subject: RE: Company Info Feedback from Suwan Kansanoh

Thank you so much for the scanned copy of warranty. Lifetime warranty
has been approved, and our repair team has been notified to repair the
unit under warranty. However, the $25.00 USD processing fee still
applies due to the fact that the unit was purchased over two years ago.
Please let me know if you will accept the $25.00 charge and how this
will be paid. Will we be billing the Universal Alliance account?

Thank you
Bobbie Morgan

Fisher Labs Customer Service
Fisher Research Lab
1465-H Henry Brennan
El Paso, TX 79936
915-633-8354 x152
service@fisherlab.com