After I was informed by Keith that my detector's coming back home soon. I sent a message to thank Bobbie Morgan, the Fisher Lab's customer service. This is the letter I sent him.
ผมส่งเมล์ไปขอบคุณ Bobbie Morgan ที่ช่วยจัดการเรื่องซ่อมเครื่องให้และขอโทษขอโพยที่ได้พูดรุนแรงไปเนื่องจากเข้าใจผิดที่คิดว่าบริษัทไม่รับผิดชอบเรื่องซ่อมเครื่องของผม ท้ายที่สุดเครื่องของผมก็เสร็จแล้วและเตรียมส่งกลับประเทศไทย นี่เป็นจดหมายฉบับล่าสุดที่ผมเขียนไปที่บริษัท Fisher Lab
Dear Bobbie,
I appreciate for your helps of arranging my dead detector to keep it alive. Thanks you and Keith for that.
I do apologize for my disappointment that I misunderstood that Fisher was not giving customer service anymore. It still is, actually. I bought Fisher’s detector because I trusted the company’s good service. You prove that the company still keeps the good service for any customers, no matter where they live in any corners of the world.
Thanks again for your excellent service.
Cheers,
Suwan Kansanoh
Fisher’s customer
P.S. This letter will also be posted on my blog.