หลังจากผมได้รับข่าวว่าบริษัทคิดค่าซ่อมแพงมหาโหด และบริษัทให้ผมส่งใบรับประกันไปให้ ผมเมล์ไปหาคุณคีธเพื่อให้จัดการเรื่องใบรับประกัน หากไม่สามารถหาได้ให้ส่งเครืองผมกลับทันที คุณคีธดำเนินการให้ คุณคีธบอกให้บริษัทส่งเครื่องผมกลับพร้อมกับแจงสาเหตุของความเสียหายและค่าซ่อม
Hi:
One thing I would suggest, is when units are returned (especially from
overseas since postage rates are high which I pick up out of pocket) is
a detailed description of what the problem is with the unit when a
repair estimate is given. That way I can get back to the customer and
help explain things.
Here is the communication I received:
--
Please be advise of the charges for this unit :
1) Parts>$793.77
2) Labor>$110.00
3) Freight>$25.00
4) Grand Total>$928.77
--
These are the only details about the unit which I was apprised. The
situation makes much more sense now that you have explained it in more
detail (in response to Mr Suwan's complaint).
The unit was due to be returned unrepaired, per previous conversations.
Can you let me know if it is route yet? If not I will pursue the
warranty query with the customer.
Thanks,
Keith